poniedziałek, 29 czerwca 2015

Mocniejsza wersja makijażu dziennego



Po dość długiej przerwie (mam nadzieję wybaczonej) przychodzę do was z nowym postem, tym razem makijażowym. 

Pewnie nie jedna z was sklasyfikowałaby mój makijaż jako wieczorowy, ale dla mnie po prostu jest to mocniejsza wersja makijażu dziennego. Rzadko zdarza mi się wychodzić wieczorami na imprezy czy jakieś wydarzenia, dlatego w ciągu dnia z przyjemnością noszę mocniejszy makijaż. Myślę, że w tej kwestii nie trzeba się tak bardzo kierować tym, jaki makijaż powinno się nosić o danej porze dnia czy nocy. Malujemy się tak, jak lubimy. Ważne byśmy się w nim dobrze czuły i ot cała filozofia. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku.

Mój makijaż oka bazuje na dwóch kolorach: bordowym i fioletowym. Do tego czarna kreska i doklejone rzęsy, które baaardzo rzadko goszczą na moich oczach, różowa pomadka i makijaż gotowy. 

Koniecznie dajcie znać w komentarzach, co o nim sądzicie. :)










Kosmetyki, których użyłam:

Rimmel Lasting Finish nr 200 + Rimmel BB Cream 9-in-1 light
KOBO Modeling Illuminator nr 101


 Pierre Rene Loose Powder nr 00 (puder ryżowy)
KOBO Sun Bronzing Powder nr 306 Egyptian Sand
Lovely Blusher nr 06
Essence sooglow nr 10 (ulubiony <3)


 Lovely brązowa konturówka do oczy (tania, wydajna, od kilku lat na moich brwiach)
Wibo Eyebrow Stylist


 Lovely Eye Liner Glossy (pierwszy raz używam tej wersji, ale nie widzę dużej różnicy - lubię wszystkie)
Catrice nr 100 F'rosen Yoghurt
Lovely Pump Up (wiadomo ->  <3)
Essence prasowany fioletowy cień (starty nr)


 Lovely Perfect line nr 1
Lovely Color Wear Long Lasting nr 3


Jak widzicie w mojej kosmetyczce nie znajdziecie niczego z wyższej półki. Jestem zwolenniczką wyszukiwania "tanich i dobrych" kosmetyków i takie zazwyczaj będę wam pokazywać.

Mam nadzieję, że mój makijaż przypadł wam do gustu. 
Kisses :*




Yourpassion

3 komentarze:

  1. jakie to rzęsy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ci w takim makijażu :) Też jak mam ochotę to walnę coś mocniejszego na oku, wieczory raczej rzadko jestem na imprezach ( w końcu gry same się nie przejdą :D ). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń