środa, 24 lutego 2016

Smaczne z natury

Dzisiejszy post kieruję do miłośników owoców, a dokładniej przetworów. 

Dzięki MarokoSklep mogłam skosztować dwóch pyszności, ale także wypróbować inne naturalne produkty. 



Pyszności, o których mowa to oczywiście konfitury. Ja miałam przyjemność "przetestować" te o smaku truskawki i figi.



Konfitury El Baraka  przygotowywane są z najlepszych, dojrzałych, bardzo słodkich, starannie wyselekcjonowanych owoców.  Do ich produkcji nie używa się żadnych środków konserwujących (wystarczającym konserwantem jest cukier). Przechowywane są w szczelnie zamkniętych słoiczkach.

Tradycjonalistom z pewnością przypadnie do gustu konfitura truskawkowa. Natomiast ja zdecydowanie polecam tę figową. 

Konfitury te absolutnie nie przypominają w smaku tych sprzedawanych w supermarketach. Jak wiemy, w dzisiejszych czasach trudno o naturalne produkty. Ich smak jest wzbogacany o różne, niekorzystne dla naszego zdrowia składniki.

El Baraka są naturalnie słodzone i nie zawierają konserwantów. Są idealne na śniadanie, kolację, czy słodką przekąskę.

Serdecznie je wam polecam, sama zamierzam spróbować jeszcze innych smaków. Teraz w promocji jeden słoiczek kosztuje 4 zł. :)



Na spotkaniu blogerek, oprócz pysznych konfitur, otrzymałyśmy także ałun (naturalny dezodorant), wodę różaną oraz naturalny pumeks.


Ałun 



Ałun, to produkt, z którym miałam do czynienia po raz pierwszy, ale wcześniej słyszałam o nim dużo dobrego.

Ałun to naturalny antyperspirant w kamieniu, bardzo wydajny, bezzapachowy. Minerał ten ma właściwości ściągające i antyseptyczne. Nie zatyka porów skórnych, dzięki czemu umożliwia przezskórne usuwanie toksyn. Skutecznie zwalcza przykry zapach potu - hamuje rozwój bakterii odpowiedzialnych za jego produkcję. Nie brudzi ubrań, jest bardzo wydajny, bezpieczny i hipoalergiczny. Zapewnia świeżość nawet do 24 godzin.

Przyznam się szczerze, że na początku bardzo trudno było mi się przyzwyczaić do jego używania, ponieważ na co dzień stosuję dezodoranty zapachowe. Jednak sprawdza się on u mnie bardzo dobrze, ponieważ nie podrażnia mojej wrażliwej skóry i pochłania brzydki zapach.






Woda różana


Woda różana, to produkt, który stosuję już od bardzo dawna. Nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez jej użycia.

Woda różana to ceniony naturalny hydrolat, powstający w procesie otrzymywania olejku eterycznego z róży damasceńskiej.Woda może być stosowana jako tonik lub mgiełka odświeżająca. Doskonale odżywia i koi zmęczoną skórę. Urzeka swoim kwiatowym, świeżym i subtelnym zapachem.
Hydrolat różany wykazuje działanie tonizujące i łagodzące, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych i regeneruje naskórek.Jest odpowiedni dla wszystkich rodzajów cery.
Skóra po jej użyciu jest odświeżona i ukojona. Wystarczy spryskać buzię różaną mgiełką, by od razu poczuć różnicę. Używam przeróżnych hydrolatów, ale to właśnie różany jest moim ulubionym.



Kupując wodę różaną zwróćcie uwagę na skład - powinny być maksymalnie dwie pozycje (woda + wyciąg z róży) lub jak poniżej jedna.




Naturalny pumeks


My kobiety wiemy, jak bardzo ważne jest dbanie o stopy. Nie tylko latem. Zimą również potrzebują odpowiedniej opieki. Tak samo jak złuszczamy naskórek na twarzy, tak samo potrzebuje tego całe nasze ciało, a w szczególności gruba skóra na naszych stopach.

Miłośniczkom naturalnych produktów z pewnością spodoba się prezentowany przeze mnie pumeks Hammam. Jest on w 100% naturalny, wykonany w całości z gliny.

Hammam, w skróconej wersji, to nic innego, jak rytuał dogłębnego oczyszczania ciała oraz duszy.

Wbrew pozorom pumeks idealnie ściera martwy naskórek, śmiem twierdzić, że nawet lepiej jak te tradycyjne. Moja skóra po jego stosowaniu jest gładka i dokładnie oczyszczona.





Mam nadzieję, że tak jak ja lubicie naturalne produkty. Ja stopniowo wzbogacam swoją kolekcję i co raz bardziej się do nich przekonuję. Chętnie poznam wasze ulubione kosmetyki naturalne, ale też i inne produkty. :) Buziaki!

Przypominam wam także o kodzie rabatowym, którym już kiedyś się z wami podzieliłam. Możecie z niego korzystać do końca lutego. Śpieszcie się! ;P






MarokoSklep fanpage -> klik
Tutaj możecie kupić konfitury i inne produkty - > klik


Yourpassion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz