piątek, 10 października 2014

Ready?

Pierwszy post ponoć jest najtrudniejszy. Z wielkim smutkiem, niestety, muszę zgodzić się z tymi słowami (od czego tu zacząć?!). Na początek może krótko przedstawię swoją osobę:
Iwona. Lat 20. Studentka kierunku filologia polska (tak, zgadza się!) o specjalności: edukacja medialna i dziennikarska. Interesuję się głownie modą, jednak nie jest to kres moim pasji. W świecie blogowania niemal na każdym kroku ocieramy się o modę, dlatego postaram się aby mój blog nie opierał się stricte na tej tematyce, a ponieważ swoją przyszłość (mam nadzieję) uda mi się powiązać z dziennikarstwem, postaram się publikować także coś "mądrzejszego". Wracając do początku,tego bloga zakładałam jakieś 5 lat. W swoim nastoletnim życiu posiadałam już kilka stron, głównie o tematyce "słodkich i pięknych rzeczy", które to ja "bardzo lubię". Jak możecie się domyślić, każdy z nich zakończył się klęską. Sama osobiście nigdy nie byłam dość wytrwała (nadal nie jestem) i usuwałam owego bloga po miesiącu czy dwóch. Mam ogromną nadzieję, że teraz będzie inaczej. Nie robię tego z nudy, po prostu nie wystarczało mi już obsesyjne, codzienne przeglądanie stron znanych blogerek i obmyślanie planu, jakby to wyglądało w moim przypadku. Nie wystarcza mi już "patrzenie". Moda jest ze mną cały czas, nieustannie towarzyszy mi już od ukończenia gimnazjum (!). Chcę w końcu także coś pokazać; podzielić się cząstką swojego świata z innymi.
Mam nadzieję, że w końcu to mi się uda :).




Yourpassion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz