niedziela, 27 grudnia 2015

Inspirations |4



Święta szybko przyszły i tak samo szybko sobie poszły. Mam nadzieję, że zdążyliście chociaż trochę wypocząć? Jeśli nie, to obiecajcie mi, że ten ostatni dzień przed pracowitym poniedziałkiem poświęcicie właśnie na mały odpoczynek. Co prawda, studenci pewnie tak jak ja cieszą się jeszcze odrobiną wolnego, ale to nie to samo co świąteczne lenistwo. Prawda?
Nie dołując już bardziej nikogo przechodzę do dzisiejszego postu. Kolejna seria inspiracji, tym razem bardziej ciepłych i zimowych. Śniegu, co prawda, jak nie było tak nie ma, ale nadal jakoś zimno i ponuro na dworze (jutro spotkanie blogerek - mam nadzieję, że zima mnie nie zaskoczy). Miłego oglądania. Be inspired! :)

















źródło: tumblr



Yourpassion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz