czwartek, 10 marca 2016

Plus Dla Skóry - fachowa pielęgnacja

Dzisiaj chciałam pokazać wam 2 produkty, które w ostatnim czasie testowałam. Oba produkty są marki Plus Dla Skóry, a mogłam przetestować je dzięki uprzejmości firmy. Nie chcę przy każdy poście uporczywie przypominać wam, że w grudniu uczestniczyłam w spotkaniu blogerek, na którym dostałyśmy masę produktów od różnych firm, więc odsyłam was do pierwszego posta na ten temat (klik), tam zamieściłam zdjęcia wszystkich "giftów" i większość z nich postaram się na bieżąco recenzować. Napomknę tylko, że produkty od Plus Dla Skóry wybrałam sobie sama, więc nikt nie "zmuszał"mnie do testowania czegoś, czego np. sama bym sobie nie kupiła.


Produkty, które chcę wam zaprezentować, to:


1. Żel punktowy do skóry trądzikowej



Kilka słów od producenta:

Żel punktowy do skóry trądzikowej, 15 ml do miejscowego stosowania na skórze skłonnej do powstawania wykwitów, zaskórników i krost.

Zawiera:- Kompleks seboregulujacy;- Sopholiance® S.
 Efekty:- Oczyszczone pory;- Zmniejszone zaczerwienienia w obrębie zmian trądzikowych.
66,6% wysuszone wykwity*

44,4%  oczyszczone i odblokowane pory*
44,4%  zmniejszenie zaczerwienień skóry w obrębie zmian trądzikowych*

* Samoocena właściwości działania żelu grupie 18 osób w wieku 14-30 lat.




Osobiście sceptycznie podchodziłam do tego rodzaju produktów, chyba dla tego, że na różnych forach internetowych zawsze czytałam, ze tego produkty nie działają. Nie można od wszystkiego oczekiwać cudów. Ten produkt, owszem, działa, ale nie myślcie sobie, że posmarujemy się nim na noc a rano problemy znikną. Nie ma złotego leku na trądzik. Cuda zdziała jedynie dobrana pielęgnacja, systematyczność i WYTRWAŁOŚĆ (trądzik można leczyć latami).

Z tym żelem bardzo się polubiłam, a znienawidziły go moje zaskórniki na nosie. Produkt w tym celu działa celująco. Gdy widzę namnożony wysyp czarnych kropeczek, to właśnie wtedy nakładam ten produkt, zawsze na noc. Rano moich nieprzyjaciół jest znaczne mniej.

Jeśli chodzi o większe wypryski, to nałożony na nie żel łagodzi stan zapalny, ale chyba nie przyspiesza ich zaniku.

Konsystencja jest typowo żelowa, zapach świeży, przyjemny, "medyczny".


Zdecydowanie tego produktu nie można uznać za zły. Oczyszcza pory i zmniejsza zaczerwienienia w obrębie naszych nieprzyjaciół. To, co obiecał nam producent zostało spełnione. Nie oczekujmy więcej!

Produkt oceniam 10/10.






2. Odżywka regenerująca


Od producenta:

Odżywka regenerująca w płynie wzmacniająca włosy bez spłukiwania, 200 ml.
Odżywka przeznaczona jest do pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych, wysuszonych zabiegami chemicznymi lub intensywną stylizacją.
Zawiera:Keratyna;- Witamina A;- Witamina B;- Fosfolipidy;- Proteiny ryżu.
Efekty*,**:- Poprawa wyglądu włosów;- Ograniczone puszenie.

100% badanych potwierdziło poprawę wyglądu zniszczonych włosów i końcówek*
100% badanych potwierdziło ograniczenie łamliwości włosów*
100% badanych potwierdziło wzmocnienie włosów*

* Samoocena właściwości działania maski w grupie 25 osób po 3 tygodniach stosowania. Badania wykonane w niezależnym laboratorium badawczym.




Pierwsze, na co zwróciłam uwagę, to zapach. Nie umiem go opisać, ale jest bardzo świeży, delikatny. Nie pachnie typowo, jak produkty "apteczne", ale też wiemy, że nie mamy do czynienia z produktek drogeryjnym.

Tego typu odżywki stosuję zawsze na wilgotne włosy. Spryskuję je skupiając się na tych partiach, które zawsze sprawiają mi trudności w rozczesywaniu. Po spryskaniu odczekuję chwilę i delikatnie rozczesuję. Odżywka w tym przypadku spełnia swoje działanie,. Rozczesuję swoje włosy gładko i bez żadnych problemów.

Po wyschnięciu włosy są gładkie i lśniące. Odżywka nie obciąża moich włosów, jest bardzo lekka, więc szczerze polecam ją dziewczyną z cienkimi włosami.

Na uwagę zasługuje również atomizer. Nie wiem jak wy, ale ja zawsze zwracam na to uwagę. Dzięki niemu możemy zaaplikować na włosy idealną porcję produktu. Ten atomizer mnie zachwycił, ponieważ "psika" delikatną mgiełką. Wypuszcza tak maleńkie kropelki, że nie jedna moja mgiełka do twarzy mogłaby się powstydzić. Dzięki temu nie musimy się bać, ze zaaplikujemy na włosy zbyt dużą ilość produktu, a także, ze nie zostanie zaaplikowany na całą docelową powierzchnię.

Ja jestem na tak! 10/10.

Żałuję tylko, że nie wiedziałam o masce do włosów, która ma dość dobre opinie w Internecie. Muszę ją wypróbować!




PLUS DLA SKÓRY to marka kosmetyków sprzedawanych w aptekach, stworzona z myślą o osobach poszukujących odpowiedniej pielęgnacji dla swojego typu skóry. 

Tutaj znajdziecie pełen spis produktów: >klik<
A tutaj dowiecie się, gdzie je kupić: >klik<




Kisses,
Yourpassion


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz