poniedziałek, 25 lipca 2016

Casual summer look

W dzisiejszym poście chyba niczym Was nie zaskoczę, ponieważ przychodzę z kolejną, luźną propozycją stylizacji. Lato w pełni, a ja nadal najlepiej czuję się w stonowanych kolorach. Zawsze staram się przemycić odrobinę koloru, ale tym razem postawiłam na całkowitą klasykę.

Look, który możecie zobaczyć poniżej, miał być przede wszystkim wygodny, ponieważ "biegałam" w nim cały dzień po różnych zaułkach pięknego Krakowa. Koszula, którą miałam na sobie, to moja ostatnia zdobycz z second handu. Gdy tylko ją zobaczyłam od razu wiedziałam, że będzie idealna do moich kolejnych nowości, czyli sandałów oraz torebki. Całość prezentuje się chyba całkiem nieźle. Zresztą sami zobaczcie! ;)













shirt - sh | shorts - C&A | shoes - Deichmann | bag - Reserved | sunglasses - Sinsay | necklace - Medicine




Yourpassion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz